divendres, 16 de juliol del 2010

Cotyledon orbiculata. Llista roja.

Bo, ja fa uns dies que s'han acabat les vacances. Ara amb les piles carregades sols em queda esperar poder suportar les calors de l'estiu i, el més important, a tots eixos turistes pesats que ens visiten. Sí, ja sé que són el nostre "cultiu/industria" principal i que vivim d'ells, però és que hi ha voltes que es posen... Jo trobe que a alguns els paguen les vacances al seu poble, per així descansar un poc d'ells.

2010_07110004.JPG

Tornant al motiu del missatge, la Llista Roja. Hi ha moltes llistes roges de fauna i flora amenaçada a nivell mundial, europeu, estatal i autonòmic. I clar, jo ho anava a ser menys. En la meua està per dret propi el Cotyledon orbiculata (Sud-àfrica).

2010_07110005.JPG

No sé per quin motiu abans el tenia en varis llocs i ara sols em queda esta planta. Serà cosa de començar a a fer esqueixos o al final em quedaré sense. El primer serà este.

2010_07110006.JPG

2 comentaris:

Belen ha dit...

Ves alerta amamb la calor que enguany n'esta fent molt. Vicent dime com faig els esqueixos o rametes de la Endless summer que vulll enviarte un paquet

Vicent L. ha dit...

Calor i humitat, hui 82% a 27ºC a casa. Estic que m'apegue a tot el que toque.