dilluns, 1 de febrer del 2010

Apple blossom

Aprofitant l'exposició sobre els jaciments arqueològics a Calp que hi ha al MARQ, em vaig passar per alguns centres comercials d'Alacant. I el que passa, vas i compres de tot menys el que et fa falta. Però abans una foto del creuer recuperat de la capella de l'Església de la Mare de Deu dels Àngels del lloc d'Ifach (la foto està al revés per donar una idea de com seria mirant des de baix).

2010_01170006.jpg

Total que ja de compres i baix d'un expositor, em vaig trobar unes cebes d'Hippeastrum (Amaryllis). I encara que havia fet promesa de no comprar-ne este any, al final vaig caure. No estaven en molt bones condicions, però en vaig comprar una (en els pròxims missatges, com comprar un Hippeastrum). L'Apple Blossom (flor de pomera), tot un clàssic creat en 1952, de color blanc i rosa. Es gasta molt per a flor tallada.

2010_01300002.JPG

La foto està molt enfocada a la flor i és que com que estaven allí tirats la vara ha crescut de costat. La pobra!

3 comentaris:

Carla ha dit...

AÇò si que no m'ho esperava jo ara a l'hivern. I encara que soc més dels colors forts...està preciosa.

Belen ha dit...

Pobra...pero el color es precios...Jo comprenc que no et puguesis resistir...ja passa aixo

Vicent L. ha dit...

Segurament per això que ha durat tant de temps en el mercat, per eixe color. Encara que de normal els colors deurien (trobe) de ser un poc més forts. El que passa és que ara encara el Sol no fa la llum prou intensa.
Ni jo tampoc m'ho esperava Carla, però com diu Belen no em vaig poder resistir.