diumenge, 16 de desembre del 2012

Nadaleta doble.

2012_12090009.jpg

Fa ja dos anys que el meu amic Miquel de Mallorca em va enviar esta preciositat i no ha sigut fins este que ha florit, després de perdre l'enyorament de la terra natal.

2012_12090011.jpg

La cosa és que este any ha complit amb tres ben perfumats ramells. Com ell ja m'havia assegurat estos N. tazetta dobles són més fragants que els senar, senzills en el parlar d'ací.

2012_12090003.jpg

Estic content perquè ara ja tinc dos nadaletes primerenques, sense comptar el voluble "paper-white", allarguen la temporada de floració de les nadales.

2 comentaris:

Maria Dolores ha dit...

Es precioso este narciso.
El traductor, a veces, traduce mal, y es una pena, ya que es interesante lo que escribes.
Un saludo.

Vicent L. ha dit...

Sí que és bonito. Ha valido la pena el viaje desde Mallorca.

Ai, el traductor. Es que muchas veces escribo como hablamos en la calle y como el traductor es más de academia no sabe por donde va la cosa.
De todas formas si tienes alguna duda me lo dices. Sin problemas.

Feliz Navidad.