divendres, 3 de juliol del 2009

Dianthus. Clavellinera - Ou amb tomaca.

2009_06280001.JPG

El cas és, que després de tants anys esta és l'única classe de clavell que ha quedat a casa, el d'"Ou amb tomaca". Perquè és el que millor arrela els esqueixos, no sé. El ben cert és que s'assembla prou al color de este plat de la nostra cuina. I segut també, que tindrà algun nom més "afinat". Però jo sense dubte em quede amb el que se li dóna per ací.

Per cert, m'imagine que compartireu el meu pensament: que bo que està l'ou amb tomaca!

Powered by Zoundry Raven

2 comentaris:

Belen ha dit...

Bonissim.......quina gracia el nom. No sabia que es podien fer esqueixos des clavells....ara es que estic monotema. vaig a dirte que totes les flors que tens tenen un color interesantissim...

Vicent L. ha dit...

Ja veig ja que t'ha pegat fort aixó dels esqueixos.
I sí, igual que a tu t'agraden mes les de color blanc. A mí m'agraden, més bé, ben colorides i combinades.